.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۷۷ میلیون دلار کالا از مازندران به کشورهای اوراسیا صادر شد
ناظر گمرکات مازندران با بیان اینکه تجارت گمرکات استان در سال قبل با کشورهای اوراسیا از ۳۵۶ میلیون دلار گذشت، گفت: میزان صادرات به این کشورها ۷۷ میلیون دلار بوده است.

به گزارش شمال نیوز، علی یوسفی منش بعدازظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از گمرک نوشهر صادرات گمرکات مازندران به کشورهای عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا بالغ بر ۷۷ میلیون و ۶۴۴ هزار دلار بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۰۶ درصد رشد را نشان می‌دهد، افزود: از این کشورها به ترتیب فدراسیون روسیه با ۴۹ میلیون و ۶۰۶ هزار دلار؛ قزاقستان با ۲۲ میلیون و ۸۱۵ هزار دلار، ارمنستان با ۴ میلیون و ۱۰۶ هزار دلار؛ بلاروس با ۹۱۲ هزار دلار و قرقیزستان با ۲۰۵ هزار دلار اولین تا پنجمین کشورهای مقصد کالاهای صادراتی استان بوده است.

وی با بیان اینکه کالاهایی شامل سیمان و مواد معدنی، محصولات لبنی، فرآورده‌های خوراکی، مواد پلاستیکی، گل، کیوی و غیره به این کشورها صادر شد، گفت: در همین مدت واردات گمرکات مازندران از کشورهای عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا به ۲۷۹ میلیون و ۶۳ هزار دلار رسیده است.

ناظر گمرکات مازندران افزود: کشورهای عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا به ترتیب فدراسیون روسیه با ۲۱۸ میلیون و ۳۶۴ هزار دلار؛ قزاقستان با ۶۰ میلیون و ۱۱ هزار دلار؛ ارمنستان با ۵۸۸ هزار دلار مبدا کالاهای وارداتی گمرکات مازندران بوده که عمده ترین کالاهای واردشده از این کشورها غلات، روغن و دانه‌های روغنی، چوب وتخته، محصولات شیمیایی، آهن آلات و.. بوده است

به گفته وی میزان تجارت خارجی کشورمان (صادرات و واردات) با کشورهای عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا در ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۰ به یک میلیون و ۳۴۲ هزار تن و ارزش ۳۵۶ میلیون و ۷۰۷ هزار دلار رسید که در مجموع ۱۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل، افزایش نشان می‌دهد.

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.